آیا قیمت خودرو های وارداتی کاهش می یابد؟

با بسته شدن سایت ثبت سفارش واردات خودرو از تیر ماه سال جاری، برخی از واردکنندگان خودرو با انبار کردن خودرو ها و عدم عرضه آنها به بازار و به دنبال آن با افزایش زیاد قیمت ها مواجه شدیم .

در این رابطه یکی از کارشناسان صنعت خودرو گفت :

قیمت بسیاری از خوردو های وارداتی واقعی نیست و باید کاهش یابد. وی اظهار کرد : یکی از دلایل نابسمانی های که در قیمت خودرو ها رخ داده مداخلات دولت در ثبت سفارش و واردات خودرو بوده است.

وی خاطر نشان کرد : درست است که تعرفه واردات خوردو افزایش یافته اما وارد کنندگان نباید خودرو هایی که با تعرفه های پیشین وارد کرده اند را افزایش دهند و قیمت بسیاری از خودرو غیر منطقی است.

در این شرایط سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بایدا به عنوان بازوی اجرایی وارد عمل شود و باز شدن سایت ثبت سفارش خودرو از ابتدای هفته ، ثبت سفارش خودرو از سر گرفته میشود و انتظار روند نزولی قیمت ها را در بازار داریم اما هنوز پاسخی از سوی واردکنندگان به کارشناسان داده نشده.

 

 


سایت خودرو خودرو ,قیمت ,سفارش ,افزایش ,واردات ,کاهش ,قیمت خودرو ,سفارش خودرو ,قیمت بسیاری ,واردات خودرو ,وارداتی کاهش منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شصت موزیک | مرجع دانلود موزیک با لینک مستقیم کسب درآمد از اینترنت تپل خانم تـــضـــمــیـن بــار دانلود فایل های کمیاب مدرسه ی شاد travel دانلود تحقیق